مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی خبرداد:

آغاز به کار دهمین دوره مجلس دانش آموزی خراسان جنوبی

بیرجند(پانا)- با آغاز به کار دهمین دوره مجلس دانش آموزی کشور، نمایندگان استان در این مجلس اعتبارنامه های خود را دریافت کرده و رسما کار خود را آغاز کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آغاز به کار دهمین دوره مجلس دانش آموزی خراسان جنوبی

محمدرضا با اطمینان، مدیر سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی، از افتتاح دهمین دوره مجلس دانش آموزی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش خبر داد و افزود: در حاشیه این مراسم که به طور مستقیم و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد، نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی کشور اعتبارنامه های خود را از مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی دریافت کردند.
بااطمینان افزود: با آغاز به کار دهمین دوره مجلس دانش آموزی که مراسم آن امروز چهارشنبه ۸ آبان ماه با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور و محسن حاجی میرزائی، وزیر آموزش و پرورش همزمان باسراسرکشور به صورت مجازی برگزار شد، سینا علیزاده از شهرستان فردوس و زینب علی آبادی از شهرستان سربیشه به عنوان نمایندگان استان در مجلس دانش آموزی کشور اعتبارنامه های خود را دریافت و همزمان طی حکمی از طرف مدیرکل آموزش و پرورش به عنوان مشاورین مدیرکل آموزش و پرورش استان منصوب شدند.

وی ادامه داد: مجلس دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران یکی از معدود مجالس دانش آموزی است که با تبیین سازوکارهای ارتباطی مختلف، در بستر فضای مجازی در زمان شیوع کرونا فعالیت آن تعطیل نشده است و فعالانه و پویا به فعالیت های موثر خود ادامه می دهد.

بااطمینان افزود: همچنین مجلس دانش آموزی به عنوان یک نهاد مشورتی خواسته های دانش آموزان را به مدیران و تصمیم سازان وزارت آموزش و پرورش انتقال می دهد.

مدیر دانش آموزی استان ادامه داد: مجلس دانش آموزی شکلی از دانش آموز محوری را به نمایش می گذارد و نقش مهمی در تربیت دانش آموزان دارد و نمادی از انسجام ملی و غرور دانش آموزان کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار