تفاهم نامه ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی کشور در نیشابور به امضاء رسید

مجتمع آموزشی وکیلی ۱۰۰ در نیشابور ساخته می شود

نیشابور(پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور، پس از امضای تفاهم نامه ساخت مجتمع بزرگ آموزشی فرهنگی و ورزشی وکیلی 100، این مجموعه را بزرگترین مجتمع آموزشی خیر ساز کشور معرفی کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه ساخت بزرگترین مجتمع آموزشی کشور در نیشابور به امضاء رسید

علیرضا کلیدری با اظهار خرسندی از این حرکت زیبا و خداپسندانه، گفت: خیر نیک اندیش، عبدالرضا وکیلی همچون ستاره ای درخشان بر آسمان شهر تاریخی و بزرگ نیشابور می درخشد و گرمای مهروزی و نیک اندیشی این چهره ماندگار، امید آفرینی و نشاط را در دل دانش آموزان و اولیای شهر قلمدان های مرصع زنده خواهد کرد.

وی ادامه داد: پس از رایزنی و هماهنگی های لازم با عبدالرضا وکیلی و جلسات برگزار شده با ریاست سازمان نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس کل کشور، مقرر شد مجموعه آموزشی، فرهنگی و ورزشی وکیلی 100 در زمینی به مساحت 13 هزار متر مربع در بلوار پژوهش ساخته شود که به عنوان بزرگترین مجموعه آموزشی خیر ساز کل کشور شناخته می شود.

محمد ولی ایروانی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش نیز در ادامه خاطر نشان کرد: مجتمع آموزشی وکیلی 100 با صرف اعتباری بالغ بر 650 میلیارد ریال طی دو سال ساخته می شود که مقرر شده است 50 درصد اعتبار مورد نیاز توسط سازمان نوسازی و 50 درصد نیز توسط این خیر بزرگ تامین شود.

وی افزود: ساخت مدارس دوره ابتدایی، متوسطه، پژوهش سرا، سالن ورزشی و ساخت سالن اجتماعات چند منظوره در این مجتمع پیش بینی شده است که در مهر ماه 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار