مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان استان بوشهر آغاز شد

بوشهر(پانا)- رئیس هیات ورزش دانش آموزی و رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهرگفت سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان استان در بخش پسران و سی و دومین دوره مسابقات ورزشی در بخش دختران به مناسبت دهه مبارکه فجر و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ رشته ورزشی تیمی و انفرادی آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۰۳
لینک کوتاه کپی شد
 مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان استان  بوشهر آغاز شد

منوچهر هوشیار اظهار کرد: سی و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان استان در بخش پسران و سی و دومین دوره مسابقات ورزشی در بخش دختران به مناسبت دهه مبارکه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۰ رشته ورزشی تیمی و انفرادی به صورت مجازی و در قالب اجرای تکنیک و مهارت های ورزشی آغاز شد.
هوشیار گفت: مسابقات ورزشی قهرمانی دانش آموزان استان با شعار دانش آموز ورزشکار حافظ و دوستدار محیط زیست از ۸ بهمن ۹۹ با برگزاری رشته ورزشی فوتسال پسران متوسطه اول و دوم در شهرستان ها و مناطق تنگستان دشتی کاکی بردخون دیر کنگان و عسلویه آغاز گردید.
هوشیار خاطرنشان کرد: هدف ما از مرحله شهرستان منطقه و استان و حضور در مسابقات کشوری در اسفند ۹۹، فروردین و اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با برنامه‌ریزی که خواهیم کرد پوشش ۳۵۰۰نفری دانش آموزان است.

او گفت: امسال جهت حضور در مسابقات قهرمانی دانش آموزان کشور بصورت منطقه قهرمان مدیریت خواهد شد.
مسابقات با رعایت پروتکلهای بهداشتی برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار