نتایج جشنواره استانی ورزش و نرمش صبحگاهی دانش آموزی اعلام شد

بوشهر(پانا)- رئیس هیات ورزش دانش آموزی و رییس اداره تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر گفت جشنواره استانی ورزش و نرمش صبحگاهی دانش آموزان پسر سه دوره تحصیلی و دانش آموزان دختر دوره اول ابتدایی از  اوایل آبان ماه آغاز و در پایان دی ماه به اتمام رسید .

کد مطلب: ۱۱۵۸۳۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نتایج جشنواره استانی ورزش و نرمش صبحگاهی دانش آموزی اعلام شد

منوچهر هوشیار اظهار کرد: جشنواره استانی ورزش و نرمش صبحگاهی دانش آموزان پسر سه دوره تحصیلی و دانش آموزان دختر دوره اول ابتدایی از اوایل آبان ماه آغاز و در پایان دی ماه به اتمام رسید.
هوشیار گفت: در این جشنواره دانش آموزان استان بوشهر با هدایت معلمان تربیت بدنی به نرمش و ورزش صبحگاهی در منزل و در اماکن روباز پرداختند.
او گفت: آثار برتر از شهرستان‌ها و مناطق به دبیرخانه استانی ارسال گردید و پس از داوری دانش آموزان موفق در این جشنواره معرفی شدند که در مراسمی از این دانش آموزان تجلیل به عمل خواهد آمد.
هوشیار تصریح کرد: پس از اجرای این طرح خلاقانه اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر وزارت آموزش و پرورش نیز این طرح را به صورت طرح ملی معرفی کرد.
هوشیار خاطر نشان کرد: ده اثر برتر دانش آموزان استان بوشهر به دفتر تربیت بدنی و فعالیتهای ورزشی وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.
هوشیار گفت: اجرای طرح ملی ورزش و نرمش صبحگاهی دانش آموزان در گروه‌های سه نفره و در کنار آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار