افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری مددجویان در ایام‌الله دهه فجر

بجنورد (پانا) -مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری ویژه مددجویان تحت حمایت این نهاد در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۲۰۰ واحد مسکونی روستایی و شهری مددجویان در ایام‌الله دهه فجر

به گزارش پانا ، مجید الهی راد افزود: از ۲۰۰ واحد مسکونی قابل بهره‌برداری، ۱۵۲ واحد برای خانوارهای نیازمند روستایی و ۴۸ واحد دیگر نیز برای خانوارهای شهری نیازمند استان ساخته‌شده است.
وی بابیان اینکه برای ساخت واحدهای یادشده، ۱۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، تصریح کرد: این اعتبارات از منابع مختلف این نهاد، کمک‌های مردمی و منابع دولتی هزینه شده است.
الهی راد با یادآوری اینکه ۵۵۰ نفر نیازمند خراسان شمالی با واگذاری این واحدها دارای سرپناه مناسب و مقام می‌شوند، خاطرنشان کرد: بیشترین واحدهای مسکونی در شهرستان شیروان افتتاح می‌شود.
وی اضافه کرد: از مجموع واحدهای واگذارشده ۴۳ واحد مسکونی شهری و روستایی در شهرستان شیروان و لو جلی، ۴۲ واحد مسکونی در بجنورد، ۳۱ واحد مسکونی در شهرستان مرزی رازوجرگلان و بقیه واحدها نیز در شهرستان‌های فاروج، اسفراین و مانه و سملقان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی همچنین از افتتاح پروژه ساختمان اداری کمیته امداد شهرستان اسفراین در ایام‌الله دهه فجر خبر داد که پنج میلیارد تومان مورد برای آن هزینه شده است و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار