آمار کرونا در مازندران: ۲۱۰ بیمار جدید شناسایی شد

۱۶ نفر در شبانه‌روز گذشته جان باختند

ساری (پانا) - با شناسایی ۲۱۰ بیمار جدید مشکوک به کرونا، آمار بستری‌شدگان در بیمارستان‌های استان به هزار و ۳۰۲ نفر رسید.

کد مطلب: ۱۱۵۸۲۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آمار کرونا در مازندران: ۲۱۰ بیمار جدید شناسایی شد

اطلاعیه امروز ستاد اطلاع رسانی فرماندهی مدیریت و کنترل بیماری کرونا مازندران نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۳ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۲۷ نفر در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری شدند که مجموعا ۲۱۰ نفر هستند.

اما در مقابل ظرف همین مدت ۱۹۴ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان‌ها مرخص شدند تا تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه دهند.هم اکنون هزار و ۷۳ بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و ۲۲۹ نفر در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی بابل بستری هستند که از این تعداد ۲۵۷ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند.

در شبانه روز گذشته ۱۵ نفر در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران و یک نفر در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی بابل بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

امروز سخنگوی وزارت بهداشت میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مازندران، سیستان و بلوچستان، کردستان و خوزستان را کمتر از استان‌های دیگر حدود ۷۲ تا ۷۵ درصد اعلام کرد در حالی که در سایر استان‌ها ۸۳.۸۸ درصد است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار