2 قطعه زمین برای ساخت دارالقرآن در شهرستان بنجار واگذار می‌شود

زاهدان (پانا) – امام جمعه شهرستان بنجار از واگذاری 2 قطعه زمین برای ساخت دارالقرآن در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد
2 قطعه زمین برای ساخت دارالقرآن در شهرستان بنجار واگذار می‌شود

حجت السلام و المسلیمن پارسا در نشست با معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و مسئولان آموزش و پرورش قطب سیستان بر تقدم تزکیه بر تعلیم تاکید کرد و گفت: فعالیت های پرورشی باید به سمتی هدایت و مدیریت شود تا پاسخگوی مسائل معنوی دانش آموزان باشد.
وی ضمن تشکر از تلاش و پیگیری معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: افزایش چشمگیر فعالیت های پرورشی در مدارس استان در قالب فضای مجازی قابل قدردانی است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل سیستان و بلوچستان نیز به اهمیت دارالقرآن‌ها و کانون های فرهنگی و تربیتی در تربیت دانش آموزان به عنوان یک انسان شایسته تاکید کرد و گفت: هدف آرمانی سند تحول بنیادین رسیدن دانش آموزان به مراتبی از حیات طیبه است؛ به طور قطع رسیدن به این هدف در صورتی محقق خواهد شد که فعالیت های پرورشی با الهام از آموزه‌های قرآنی انجام شود.

رضا بامری خاطر نشان کرد: گسترش تربیت قرآنی به همراه آموختن علوم به ویژه علوم نوین برای پرورش نسل های آینده و مجهز کردن آنان به تعلیم و تربیت متعالی ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی ادامه داد: هم‌گرایی و هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های قرآنی با دیگر نهادها و سازمان‌ها از اهداف اصلی برنامه های قرآنی در آموزش و پرورش است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار