جشنواره نوجوان خوارزمی فرصتى براى توانمند سازی دانش آموزان متوسطه

تهران (پانا) - جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از مسابقات اصلی و مهم دانش آموزی است که متناسب با توانمندی ها و استعدادهای دانش آموزان اجرا می شود تا آن ها بتوانند بر اساس اندوخته ها، ظرفیت ها و استعداد و علاقه خود در رقابتی سالم و مفید شرکت کنند و توانایی خود را در محورهای مشخص شده نشان دهند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره نوجوان خوارزمی فرصتى براى توانمند سازی دانش آموزان متوسطه

به گزارش واحد اطلاع رسانی و کارشناسی روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه هفت شهر تهران، نشست معاونت متوسطه و مدیران مجری جشنواره نوجوان خوارزمی در سالن مطهری اداره آموزش و پرورش منطقه هفت تهران با هدف کیفیت بخشی به آموزش و پژوهش برگزار شد.

جلسه جشنواره نوجوان خوارزمی در راستای کیفیت بخشی به امر آموزش و پژوهش، اجرای بهینه و مطلوب برگزاری مسابقات در سالن شهید مطهری اداره منطقه هفت با حضور بهمن حق شناس، معاون آموزش متوسطه، ناهید سمنانی، کارشناس مسئول آموزش متوسطه، کارشناسان و مدیران مدارس فرزانگان8، وحدت، داور، هاجر، ولیعصر (عج) که از مدارس مجری جشنواره هستند، برگزار شد.

جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از مسابقات اصلی و مهم دانش آموزی است که متناسب با توانمندی ها و استعدادهای دانش آموزان اجرا می شود تا آن ها بتوانند بر اساس اندوخته ها، ظرفیت ها و استعداد و علاقه خود در رقابتی سالم و مفید شرکت کنند و توانایی خود را در محورهای مشخص شده نشان دهند.

مدارس مجری جشنواره نوجوان خوارزمی در شش محور و پنج پایگاه به تشخیص منطقه برگزار می شود که به ترتیب زیر هستند:

دبیرخانه دست سازه وکارآفرینی(کسب وکار): دبیرستان فرزانگان هشت

دبیرخانه ادبیات وتصویر خوانی: دبیرستان وحدت

دبیرخانه زبان انگلیسی (ایفای نقش) : دبیرستان داور

دبیرخانه پژوهش: دبیرستان هاجر

دبیرخانه علوم آزمایشگاهی: دبیرستان ولیعصر(عج)

این جشنواره در پنج سطح مدرسه ای، منطقه ای، قطبی، استانی و کشوری برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است پوستر فراخوان جشنواره در شبکه شاد برای دانش آموزان ارسال شده است.

زمانبندی این جشنواره در مرحله آموزشگاهی تا 15 بهمن ماه، مرحله منطقه ای تا 20 اسفند ماه، مرحله استانی و کشوری تا اردیبهشت و شهریور 1400 برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار