برگزاری دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش‌آموزان در شهرستان‌های استان تهران

تهران(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری، ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر در مرکز این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۷۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش‌آموزان در شهرستان‌های استان تهران

ابوالحسن قلی‌زاده رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در گفت و گو با پانا اظهار کرد: از آنجایی که رسالت اصلی خبرگزاری پانا پرورش و تربیت دانش‌آموز خبرنگار است، سازمان دانش‌آموزی با محوریت خبرگزاری پانا طبق بسته‌تحولی «هر دانش‌آموز؛ یک نقش اجتماعی» اقدام به برگزاری دوره آموزش خبرنگاری در مرحله استانی، در سطح شهرستان‌های استان تهران، برای دانش‌آموزان مناطق این استان کرده است.
او افزود: دوره اول آموزش خبر ویژه دانش‌آموزان دختر در سه روز متوالی با حضور 12 نفر برگزار شد و دوره دوم ویژه دانش‌آموزان پسر با حضور 10نفر در حال برگزاری است.
قلی‌زاده تصریح کرد: دانش‌آموزان این دوره از پایه‌های تحصیلی هفتم تا دهم بودند که عناوین آموزشی خبرنویسی، انجام مصاحبه و گزارش‌نویسی را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آموزش دیدند.
رئیس سازمان دانش‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، خاطرنشان کرد: پیش از این نیز دوره تربیت مدرس خبرگزاری پانا در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، برگزار شد و 10 نفر از همکاران فرهنگی علاقمند به خبرنگاری به عنوان مدرس آموزش دیدند که اکنون در این دوره آموزش دانش‌آموزان را برعهده دارند.

این دوره طبق دستورالعمل وزارتی و در سراسر کشور در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار