ناب ترین دانش، دانش ناشی از تجربیات است

تهران(پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه 19 تهران، ناب ترین دانش را دانش ناشی از تجربیات دانست و گفت بیماری کرونا با وجود همه مسائل تلخ، این فرصت را ایجاد کرد که فرصت های جدید یادگیری مبتنی بر تجربه جدید در این فرصت طلایی بدست بیاید.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
ناب ترین دانش، دانش ناشی از تجربیات است

به گزارش کارشناسی روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 19، پیرو هماهنگی های صورت پذیرفته مدیر هنرستان کاردانش دخترانه نرجس و از راه دور گل نرگس در معیت معاون فنی و مهارتی این مدرسه با حضور در دفتر هادی حنیف نیا، مدیر منطقه با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست مدیر هنرستان نرجس با ارائه گزارشی از روند و عمکلرد آموزشی و پرورشی مدرسه خود، از برنامه ریزی های صورت پذیرفته برای حضور دانش آموزان این مدرسه در دروس شایستگی های مهارتی خبر داد و گفت: تمامی همکاران مدرسه برای تدریس دروس مهارتی در مدرسه حضور دارند.

حنیف نیا، مدیر آموزش و پرورش منطقه نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حضور مدیر و معاون فنی این مدرسه و نیز قدردانی از زحمات تمامی همکاران این در آموزش های مجازی دوران بیماری کرونا گفت: ناب ترین دانش، دانش ناشی از تجربیات است و بیماری کرونا با وجود همه مسائل تلخ، این فرصت را در اختیار ما قرار داد که فرصت های جدید یادگیری مبتنی بر تجربه جدید را در این فرصت طلایی بدست آوریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار