رئیس اداره پاسخگویی به شکایات حقوقی و مقررات وزارت آموزش و پرورش :

راهبرد نظارت بر مدارس راهبرد ارشادی است

تهران(پانا)- رئیس اداره پاسخگویی به شکایات حقوقی و مقررات وزارت آموزش و پرورش در نشست هماهنگی بازرسین وزارتی و شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت تیم نظارت با رویکرد ارشادی به دنبال استفاده از ظرفیت های مناسب و نظارت بر استفاده از تمامی ظرفیت های موجود برای ایفای نقش واقعی آموزش و پروش است.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
راهبرد نظارت بر مدارس راهبرد ارشادی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، در نشست هماهنگی بازرسین وزارتی و شورای معاونین آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، امیرهادی شنی رئیس اداره پاسخگویی به شکایات حقوقی و مقررات وزارت آموزش و پرورش گفت: هر چند در شرایط موجود با حضور اختیاری نقش آموزش مجازی بسیار پررنگ بود، اما اصالت در تربیت با آموزش حضوری است. در واقع هیچ چیز قابل جایگزینی با درک محضر استاد و معلم نیست.

بنا بر این گزارش این مقام مسئول در آموزش و پرورش اظهار کرد: آموزش و پرورش در ایران و در سطح جهان باید به فکر ایجاد راهکار مناسب برای نقش تربیتی معلم باشد که در آموزش مجازی مغفول مانده است و حوزه پرورش دانش‌آموزان که بخش عظیم ماموریت آموزش و پرورش است صرفا در آموزش حضوری امکان پذیر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار