در جلسه بررسی و آسیب شناسی فعالیت های حوزه قرآن، عترت و نماز منطقه ۱۳ عنوان شد:

هدف اصلى سند تحول، رشد و پیشرفت دانش آموزان در زندگی است

تهران(پانا)- کارشناس قرآن، عترت و نماز اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران از برگزاری جلسه کارگروه بررسی و آسیب شناسی فعالیت های حوزه قرآن و عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد
هدف اصلى سند تحول، رشد و پیشرفت دانش آموزان در زندگی است

محمد افشار گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی ‌و برگزاری مرحله منطقه ای مسابقات قرآن و نماز دانش آموزی و فرهنگیان و با توجه به اهمیت بازنگری و آسیب شناسی فعالیت های حوزه قرآن و نماز، اولین کارگروه با عضویت جمعی از پیشکسوتان و فعالین حوزه قرآن و نماز و مربیان و معاونین پرورشی برگزیده مدارس تشکیل و جلسه ای، با حضور اعضای کارگروه فعالیت های قرآن و نماز در اتاق معاونت پرورشی برگزار شد و اعضا، نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را در خصوص نحوه فعالیت ها و ... ارائه دادند.
افشار در این جلسه با اشاره به اهمیت جایگاه قرآن همچون کتاب زندگی و با تاکید بر تاثیر آموزه های قرآن و اهل بیت در زندگی، توجه به این سه منشور نورانی با هدف اثر گذاری فعالیت ها در زندگی دانش آموزان را مورد تاکید قرار داد و تشکیل این کارگروه را به منظور بررسی فعالیت ها و آسیب شناسی آن و اصلاحات احتمالی در آن دانست.
وی خاطرنشان کرد: با اهداف تربیتی موجود در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و اصلاح و اجرای صحیح برنامه ها که به عنوان زیر نظام این سند محسوب می شود، بیش از پیش می توان به اهداف اصلی سند که همان رشد و تعالی و ترقی دانش آموزان در زندگی است نزدیک شد و هدف اصلی اجرای فعالیت های این حوزه هم همین موضوع است.
قابل ذکر است به منظور کیفیت بخشی و آسیب شناسی و اصلاح کلیات و نحوه اجرای فعالیت های حوزه قرآن و عترت و نماز، جلسه کارگروه مذکور در سال تحصیلی جاری با حضور معاونین و مربیان پرورشی مدارس و صاحب نظران حوزه قرآن و نماز در سطح منطقه برگزار شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار