آغاز مرحله داوری جشنواره «خوبی، زیباست» در منطقه 14 تهران

تهران (پانا) - در مرحله داوری«جشنواره خوبی، زیباست» با حضور هیئت داوران، آثار بر اساس شاخصه هایی همچون خلاقیت در تولید آثار، انتقال مفاهیم و کیفیت تولیدات آثار، در دو بخش کانونی و آزاد داوری شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله داوری جشنواره «خوبی، زیباست» در منطقه 14 تهران

مرحله داوری «جشنواره خوبی، زیباست»، با حضور هیئت داوران روز دوشنبه ششم بهمن ماه سال جاری در فرهنگسرای اخلاق برگزار شد.
علی افتخاری، معاون آفرینش و اجرای مدیریت فرهنگی منطقه 14 در گفت و گو با پانا گفت: فراخوان جشنواره خوبی زیباست همزمان با هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد(ص) و به منظور ارتقای فرهنگ شهروندی و به تصویر کشیدن ایده های شهروندی در فضای مجازی در دو بخش آزاد و کانونی منتشر شد.

وی گفت: تعداد 302 اثر در قالب‌های مختلف عکس نوشته، کلیپ و استوری موشن به دبیرخانه جشنواره در فرهنگسرای اخلاق ارسال شد.
وی افزود: در مرحله داوری این جشنواره که روز دوشنبه ششم بهمن ماه سال جاری با حضور رضا مهدی زاده طاهری، استاد دانشگاه، علیرضا احدی، کارشناس و مدرس تولید محتوا در فضای مجازی و مرتضی رزاقی منفرد کاشان، نماینده دبیرخانه جشنواره، در سالن فرهنگسرای اخلاق برگزار شد، هیئت داوران براساس شاخصه های خلاقیت در تولید آثار، انتقال مفاهیم و کیفیت تولیدات آثار برتر را در قالبهای عکس نوشته، کلیپ و استوری موشن در دو بخش کانونی و آزاد انتخاب کردند.
در پایان وی گفت: در آیین اختتامیه این جشنواره که به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با حضور جمعی محدود از برگزیدگان برگزار می شود، به برندگان لوح تقدیر و جایزه نقدی اهداء خواهد شد.


*ساره شادمهر، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار