مدیرکل آموزش‌و پرورش شهرستان‌های استان تهر ان :

مدارس همواره آماده حضور دانش‌آموزان هستند

تهران(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت 10 درصد دانش آموزان شهرستان‌های استان تهران با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری‌ و به‌صورت کاملاً اختیاری در کلاس‌های درس مدارس حضور پیدا کردند.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
مدارس همواره آماده حضور دانش‌آموزان هستند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو گفت: نقش اولیا، مربیان و اطلاع‌رسانی پیرامون عواقب و آسیب‌های عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس بسیار راه‌گشاست.

صیدلو با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی گفت: حدود 10 درصد دانش‌آموزان شهرستان‌های استان تهران با رعایت کامل بهداشت‌ و به‌صورت اختیاری در کلاس‌های درس مدارس حضور پیدا کردند.

مدیرکل آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران با بیان این‌که فضاهای آموزشی و اداری مدارس آماده‌سازی شده‌اند، خاطرنشان کرد: در کنار آموزش حضوری مدارس، آموزش مجازی همچنان استمرار دارد و آن دسته از دانش‌آموزان که امکان حضور در کلاس را ندارند، می‌توانند با هماهنگی با آموزشگاه و معلم خود مطالب آموزشی را از طریق رسانه ملی و شبکه شاد دنبال کنند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش، اولویت اصلی آموزش‌ و پرورش را حفظ سلامت دانش‌آموزان و فرهنگیان عنوان کرد و گفت: رویکرد ما عملکردی است که بوسیله آن بتوانیم اعتماد اولیا و جامعه را برای حضور دانش‌آموزان در کلاس درس جلب کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران تاکید کرد: در نقش تربیتی آموزش و پرورش هیچ چیز جایگزین کلاس درس نیست و این دستگاه باید با تمام تلاش خود را برای حضور مجدد دانش آموزان با حفظ سلامت آنها بکار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار