مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تاکید کرد:

برگزاری پرشور اردوهای راهیان نور در بستر فضای مجازی

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت امسال با همکاری سپاه شهدا و آموزش و پرورش استان، اردوهای راهیان نور در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری پرشور اردوهای راهیان نور در بستر فضای مجازی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور در بستر فضای مجازی صبح امروز در محل سالن جلسات سپاه شهدا استان برگزار شد.

«مهین منافی» مدیرکل آموزش و پرورش استان در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا دفاع مقدس اظهار کرد: آبیاری نهال انقلاب اسلامی با ادای دین به شهدای این انقلاب محقق خواهد شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بستر برنامه شاد، یک محیط تربیتی مناسب برای آشنایی دانش آموزان با آرمانهای شهداست.

وی بیان کرد: تقویت فعالیتهای شهرستانی و محله محوری در راستای شناسایی شهدای محله توسط دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ تقی نجمی، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان آذربایجان غربی در این جلسه عنوان کرد: اردوهای راهیان نور تاثیر بسزائی در تقویت روحیه جهادی و شهادت طلبی جوانان ایران اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه نقش معلمان در ترویج فرهنگ شهدا و دفاع مقدس به نسل آینده بی بدیل است؛ گفت: با شیوع بیماری کرونا، برگزاری مجازی اردوهای راهیان نور در دستور کار قرار گرفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا استان ادامه داد: امسال اردوهای راهیان نور در بستر فضای مجازی با حضور دانش آموزان متوسطه اول و دوم و با همراهی اولیا دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۱۴دی ماه آیین افتتاحیه اردوهای راهیان نور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرمانده سپاه شهدا استان برگزار شد و آیین نمادین اختتامیه اردوهای راهیان نور استان نیز ۱۸بهمن برگزار خواهد شد.

«قدرت قاسمی» معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان نیز گفت: محتوای تولید مشترک سپاه شهدا و آموزش و پرورش بطور مستمر از طریق مدیران مدارس و در بستر فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه تولید محتوای راویان دفاع مقدس با همکاری سپاه شهدا و آموزش و پرورش راهگشا خواهد بود؛ افزود: برگزاری نمادین اردوهای راهیان نور با حضور تعداد محدودی از دانش آموزان در دستور کار قرار دارد.

قاسمی افزود: با هدف تشویق و بازخوردگیری از دانش آموزان، برگزاری مسابقات مرتبط با محتوای ارائه شده در دستور کار قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار