جلسه شورای‌ دانش‌آموزی در آموزشگاه شهید خیابانی منطقه جوادآباد برگزار شد

جوادآباد(پانا)- پس از انتخابات شورای دانش‌آموزی در آموزش و ‌پرورش جوادآباد، در مدرسه شهید خیابانی جلسه‌ای با حضور معاون پرورشی مدرسه برای آشنایی دانش‌آموزان با وظایف شورای دانش‌آموزی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
جلسه شورای‌ دانش‌آموزی در آموزشگاه شهید خیابانی منطقه جوادآباد برگزار شد

در جلسه شورای دانش‌آموزی منطقه جوادآباد هادی داودی، مربی پرورشی مدرسه پس از تبریک به دانش‌آموزان منتخب گفت: مدرسه به عنوان موثرترین مکان برای آموزش و پرورش دارای ویژگی‌ها و مسئولیت‌های بسیار زیاد است از جمله وظایف مدرسه پرورش دانش‌آموزان و آماده کردن دانش‌آموزان برای ورود به جامعه است. همچنین یکی از مهم‌ترین امور مدرسه آشنایی دانش‌آموزان با انتخابات و قبول مسئولیت توسط دانش‌آموزان برای کمک در مدیریت مدرسه است.

او ادامه داد: برگزاری موثر شورای دانش‌آموزی می‌تواند در پرورش روحیه شرکت‌پذیری در انتخابات و روحیه مسئولیت‌پذیری دانش‌آموزان موثر باشد، از این رو در مدارس جلسات متعددی برگزار می‌شود.

مصوبات این جلسه عبارتند از: انجام تبلیغات در رابطه با مسابقات فرهنگی و هنری، تقسیم وظایف بین اعضای شورای دانش‌آموزی، قرائت سوگندنامه و پایبندی به تعهدات اعضاء در انجام‌وظایف، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه به مناسبت‌های مختلف.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار