شهبازبیگی: نیازخانواده ها به مشاوره در دوران شیوع بیماری کرونا تشدید شده است

تهران ( پانا ) - یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، در جلسه کمیته مشاوره خانواده منطقه 5، بر لزوم توسعه فعالیتهای راهنمائی و مشاوره، بویژه در دوره شیوع کرونا، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۶۰
لینک کوتاه کپی شد
شهبازبیگی: نیازخانواده ها به مشاوره در دوران شیوع بیماری کرونا تشدید شده است

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش منطقه 5، کمیته مشاوره خانواده منطقه با حضور یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، ابوالقاسم زنگویی، معاون توسعه و پشتیبانی منطقه5، آرش فرخ زادی، کارشناس مسئول امور مالی منطقه5، ابوالفضل هراتی، کارشناس مسئول انجمن اولیا ومربیان منطقه5 و اسماعیل کریمی، مدیر مرکز راهنمایی و مشاوره پیوند، در دفتر مدیر منطقه برگزار شد .

دراین جلسه یداله شهبازبیگی، مدیر آموزش و پرورش منطقه 5، گفت: با توجه به آسیبهای فراوان خانواده ها، لازم است که خدمات مرکز مشاوره به بهترین نحو ازسوی مرکز ارائه شود و دسترسی به این خدمات برای خانواده ها تسهیل شود. وی معرفی دقیق مرکز راهنمائی و مشاوره پیوند و خدمات قابل ارائه از سوی آن، به مدیران مدارس را عامل موثری در این تسهیل گری دانست و همچنین مطالبه ی اطلاع رسانی دقیق و وسیع مدارس به خانواده ها را خواستار شد.

درادامه جلسه، ابوالفضل هراتی، کارشناس مسئول انجمن اولیا ومربیان منطقه، گزارشی در خصوص راه اندازی « مرکز یادگیری محلی برای آموزش اولیای پیش از دبستان » در منطقه ارائه کرد.

سپس اسماعیل کریمی، مدیر مرکز راهنمائی و مشاوره پیوند، گزارشی از اقدامات انجام شده و نحوه خدمات دهی به مراجعان در سال جاری را تشریح کرد. نرخ جدید خدمات مشاوره، امور مالی مرکز، تجهیز و تعمیرات و در صورت امکان تغییر فضای ساختمان مرکز مشاوره و ... از جمله موارد مطرح شده در جلسه بود که در کمیته تصویب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار