معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۹ شهر تهران:

سرگروه‌های پرورشی نقش موثری در کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی مدارس دارند

تهران (پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 9 تهران، با حضور در جلسه سرگروه های پرورشی و تربیت بدنی بر اهمیت نقش سرگروه های پرورشی و تربیت بدنی در پیشبرد برنامه های این حوزه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۸۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
سرگروه‌های پرورشی نقش موثری در کیفیت بخشی به فعالیت های پرورشی مدارس دارند

سید محمدمهدی جدائی، با اشاره به نقش سرگروه های پرورشی و تفکر و سبک زندگی در رفع مشکلات و شناسایی نقاط قوت و ضعف همکاران، بر ارائه راهکارهای مناسب در فرآیند تدریس با بهره گیری از شیوه های نوین و لزوم پیگیری مشکلات تأکید کرد و خواستار ارتباط بیش از پیش موثر و مستمر سرگروه ها با مدارس شد.

وی با ابراز خوشنودی از رشد محسوس فعالیت های پرورشی و تربیت بدنی و ضمن قدردانی از تلاش های سرگروه ها و دبیران درس تفکر و سبک زندگی، عنوان کرد: درس تفکر و سبک زندگی تاثیر زیادی بر دانش آموزان دارد و می تواند به بسیاری از نیازهای آنان پاسخ دهد.

در این جلسه که در محل دفتر معاونت پرورشی و تربیت بدنی برگزار شد، نمایندگان و سرگروه های پرورشی و تربیت بدنی با ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده و برنامه های در دست اجرا، تعدد بخشنامه ها، موازی کاری برخی برنامه ها، عدم انسجام در برخی بخشنامه ها، ضعف سایت های مرتبط با فعالیت‌ها مانند همگام، عدم همکاری بعضی از اولیا در پیشبرد طرح های همچون کوچ و نماد، تعدد انتظارات و برنامه های وزارتی و اداره کل را از جمله مهمترین مشکلاتی دانستند که سرگروه های پرورشی و تربیتی با آن مواجه هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار