ایجاد 20 مرکز نیکوکاری دانش آموزی بهمن ماه در خراسان شمالی

بجنورد (پانا) -رییس اداره امور مشارکت ها و شبکه های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی، اعلام کرد در گام اول، 20 مرکز نیکوکاری دانش آموزی در بهمن ماه سال جاری در سطح استان راه اندازی خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد 20  مرکز نیکوکاری دانش آموزی  بهمن ماه در خراسان شمالی

رییس اداره امور مشارکت ها و شبکه های مردمی کمیته امداد خراسان شمالی به پانا گفت: مراکز نیکوکاری دانش آموزی مدارس، به صورت مستقل، همانند سایر مراکز نیکوکاری محله، با پذیرش مسئولیت آن توسط مدیر و یا یکی از پرسنل آن آموزشگاه ها و سپس با عضوگیری و جذب دانش آموزان و معلمان نیک اندیش همان مدرسه زیر نظر سازمان دانش آموزی و کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) راه اندازی خواهد شد.

محمد حسین سنجری افزود: این مراکز دارای شماره مستقل، کد مرکز، مهر مخصوص و تابلوی مرکز نیکوکاری دانش آموزی خواهند بود و مسئولان این مراکز نیز، جهت تنظیم اسناد، از طریق سامانه نرم‌افزاری کشوری تمامی فعالیت های خود را در قالب دریافت و تحویل کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین عزیز شامل بسته های معیشتی، تبلت و... در پنل مدیریت آن سامانه ثبت خواهند کرد و تمامی این گزارش ها نیز جهت مدیر کل امداد حضرت امام خمینی(ره) و رئیس سازمان دانش آموزی استان قابل مشاهده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه اعضای هیئت مدیره مراکز نیکوکاری دانش آموزی، آموزش های تخصصی را در رابطه با نرم افزارهای ویژه این مراکز خواهند دید گفت: در گام اول 20 مرکز نیکوکاری دانش آموزی در بهمن ماه سال جاری در سطح استان راه اندازی خواهد شد و ان شاء الله در مراحل بعدی مدارس بیشتری تحت پوشش این طرح قرار خواهند گرفت.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار