بازدید کارشناس مقطع اول متوسطه منطقه ۳، از چگونگی اجرای برنامه ویژه دبیرستان سهام خیام

تهران (پانا) - کارشناس دوره اول متوسطه منطقه ۳، ضمن اشاره به ساحت های شش گانه، توجه به رفتار و اخلاق دانش آموزان بر اساس الگوی عبادی و اخلاقی جهت رشد و شکوفائی هر چه بیشتر را مورد تاکید قرار داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید کارشناس مقطع اول متوسطه منطقه ۳، از چگونگی اجرای برنامه ویژه دبیرستان سهام خیام

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 3، رحیمی، کارشناس دوره اول متوسطه، از چگونگی اجرای برنامه ویژه دبیرستان سهام خیام بازدید کرد.

در این بازدید، رحیمی ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و عوامل اجرایی دبیرستان به جهت پیگیری های مجدانه فعالیت های آموزش مجازی دانش آموزان، اظهار کرد: با توجه به برنامه ویژه مدرسه (بوم) در راستای سند تحول بنیادین، برنامه درسی ملی براساس رویکرد فرهنگی، تربیتی، تأکید آموزش های مهارت محور و بسط گستره فعالیت های پرورشی در سطح مدارس به اجرا در آمده و طراحی و اجرای بخشی از زمان آموزش را طبق ضوابط و چارچوبی معین، به مدرسه واگذار می کند.

وی در ادامه گفت: در همین راستا دبیرستان سهام خیام با توجه به خواست و نیازسنجی داخلی خود و با سنجش امکانات بالفعل و بالقوه اجتماع پیرامونش برنامه های خاص و ویژه خود را در شش رشته تدارک دیده است. با توجه به اهداف این برنامه ها و نحوه اجرای آن در ذیل ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت از دانش آموزان انتظار می رود در خصوص تحلیل و تفکر انتقادی و طراحی الگوهای ذهنی و دسته بندی، ویرایش و ارائه مطالب تا حد مطلوب نتایج مورد نظر را کسب کرده و در راستای ساحت اقتصادی و حرفه ای جهت کارآفرینی، تولید محصول و کسب درآمد به بالندگی و رشد مطلوب برسند.

رحیمی در پایان اشاره کرد: در طی مراحل تدریس توجه به رفتار و اخلاق دانش آموزان بر اساس الگوی عبادی و اخلاقی جهت رشد و شکوفائی هر چه بیشتر آنها ملاک عمل در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار