برگزاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  

ملارد(پانا)- در نشستی با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری، رئیس اداره بهزیستی و سایر نمایندگان ارگانها یازدهمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر جهت بررسی و پیگیری امور مربوط به معتادین متجاهر و ... در شهرستان ملارد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۹۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در این جلسه ضمن تأکید بر اهمیت برگزاری این‌گونه نشست‌ها و نقش آن در بهبود شرایط گفت: تشکیل این گونه جلسات می‌تواند با ایجاد هماهنگی میان ارگانهای داخل شهرستان نقش بسیار موثری را در کنترل آسیب در شهرستان ایفا کند.

داود خادم افزود: بانک اطلاعاتی از معتادین متجاهر در دی‌ماه سال جاری تهیه شده که بررسی این افراد با توجه به سن، تاهل، بومی بودن، ماده مصرفی و... توسط متخصصان و کارشناسان می‌تواند در جهت آسیب‌شناسی و انجام اقدامات بعدی توسط مراکز حمایتی بسیار موثر واقع شود.
در ادامه جلسه، اعظم عینی معاون پیشگیری این اداره نیز ضمن ارائه آمار و عملکرد مراکز نگهداری از معتادین مسائلی را در خصوص انعقاد قرار داد با مراکز اقامتی میان مدت توسط شهرداری جهت نگهداری این افراد و مشکلات آنان مطرح کرد.
بررسی شرایط بیماران در مراکز اقامتی میان مدت، تاسیس مرکز جهت نگهداری معتادین و... از سایر مواردی بود که مقرر شد توسط اعضای این شورا پیگیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار