اولین جلسه از کلاس هاى آموزش خبرنگارى دانش آموزان پسر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

یاسوج (پانا) - امروز همزمان با سراسر کشور دوره سه روزه خبرنگاری پانا ویژه پسران استان کهگیلویه وبویراحمد آغاز شد و در اولین جلسه روش های نوین خبرنویسی توسط سید مهدی موسوی امجد از مدرسین پانا تدریس شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اولین جلسه از کلاس هاى آموزش خبرنگارى دانش آموزان پسر در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

موسوی امجد پیرامون وظایف خبرنگار، ارزشهای خبری ،عناصر خبر، انواع خبر، سبک های خبری و نحوه تنظیم خبر آموزش های به دانش آموزان خبرنگار ارائه داد.

در ابتدای این دوره مسئول خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اخلاق حرفه ای خبرنگاران گفت: خبرنگار باید هوشیار باشد و تمام وقایع پیرامون خود را بخوبی ببیند و قدرت تحلیل داشته باشد تا بتواند به خوبی حوادث و رخدادها را منعکس کند. خبرنگار به عنوان نماینده مردم در مقابل مسئولین باید مطالبه گر و جست جوگر باشد.

صمد احسانی با بیان اینکه خبرگزاری پانا تربیت نسل رسانه ای کشور را از وظایف خود می داند، گفت: این خبرگزاری در دوره آموزش مقدماتی خبرنگاری سه مبحث ،تحت عناوین خبرنویسی، گزارش‌نویسی و مصاحبه را به دانش آموزان آموزش می دهد.

احسانی افزود: این دوره بر اساس سهمیه تخصیصی با شرکت 6 دانش آموز پسر طی سه جلسه برگزاری می شود که اولین جلسه آن امروز و دو جلسه دیگر نیز در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه توسط مدرسین پانا تدریس خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار