شاه منصوری: در امر تربیت باید براى اعتلا اهداف هم قدم و هم قسم شویم

تهران(پانا) - حمید شاه منصوری، مدیر منطقه ۱۲، در نشست با مسئولین کمیته امداد از پتانسیل های خوب این مرکز و ایجاد پل ارتباطی در جهت اعتلای تحصیلی دانش آموزان منطقه سخن گفت.

کد مطلب: ۱۱۵۷۹۲۳
لینک کوتاه کپی شد
شاه منصوری: در امر تربیت باید براى اعتلا  اهداف هم قدم و هم قسم شویم

حمید شاه منصوری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۲ در نشست مدیریت آموزش و پرورش با مسئولین کمیته امداد گفت: منطقه ۱۲ به علت بافت خاصی که دارد، انواع آسیبهای اجتماعی را داراست. بافت مهاجر پذیری دارد، بافت یک دستی ندارد و این باعث سختی کار می شود.

وی اضافه کرد: هر قدمی که در راستای پیشبرد اهداف تربیتی دانش آموزان و آموزش و پرورش برداشته شودو به دانش آموزان کمک کند، که حتی یک دانش آموز از تحصیل فاصله نگیرد، واز تربیت دور نشود کار بزرگی انجام شده است.

وی افزود: تضمین جامعه خوب نیازمند دانش آموزان خوب است. در بخش تربیت همه باید احساس مسئولیت کنند. در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سازمان های بزرگی هستند که متولی امر تربیت هستند. فقط آموزش و پرورش در تربیت دانش آموزان نقش ندارد. همه باید در یک راستا وهم هدف برای رسیدن به اعتلا هم قدم و هم قسم شویم.

مدیر منطقه گفت: آموزش و پرورش متعلق به همه مردم است بنابراین باید آموزش و پرورش مردمی شود. قطعا نیمی از افراد با آموزش و پرورش به طور مستقیم در ارتباط هستند. باید از افرادی که به آموزش وپرورش کمک میکنند استقبال کرد.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی انشالله بتوانیم از پتانسیل کمیته امداد بهره مند شویم.

سید الحسینی، مدیر کمیته امداد از تعداد مراکز نیکوکاری منطقه 12، و وصل کردن این مراکز با آموزش و پرورش و ایجاد شبکه نیکوکاری و استفاده از خیرین سخن گفت.
وی افزود: تا زمانی که آموزش وپرورش نباشد حلقه اتصال ناقص است. وی اعلام آمادگی کمیته امداد را برای ایجاد مرکز نیکوکاری در آموزش و پرورش عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار