قرار گرفتن سازمان دانش‌آموزی مازندران در بین برترین‌های کشور صورت پذیرفت؛

قدردانی وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

ساری (پانا) - با قرار گرفتن سازمان دانش‌آموزی مازندران در بین برترین های کشور که از محیث ثبت نام در سامانه تشکیلات سازمان دانش‌آموزی صورت پذیرفت، وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردانی  وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

با ثبت بیش از 116 هزار دانش‌آموز در سامانه تشکیلات سازمان دانش‌آموزی که بیش از 400 درصد رشد را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد، وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تقدیر کرد که لوح تقدیر توسط مسئول تشکیلات سازمان دانش‌آموزی مازندران به مدیرکل آموزش و پرورش استان اعطا شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در نشستی که عصر امروز در این زمینه برگزار شد، گفت: با بسیج عمومی و اقدام جهادی مدیران سازمان دانش‌آموزی و مربیان در شهرستان‌ها و مناطق موفق به جذب حداکثری دانش‌آموزان در سازمان دانش‌آموزی و کسب رتبه برتر در کشور شدیم که لازم است این موفقیت بزرگ را به همه دست اندرکاران و زحمتکشان این عرصه تبریک گفته و آرزومندم این روند ادامه یابد.

«علیرضا سعدی پور» با بیان اینکه بیش از 3 هزار مربی تشکیلاتی در 1900 مدرسه مشغول آموزش مهارت‌های اجتماعی به دانش آموزان در بستر شبکه شاد هستند، افزود: شعار سازمان دانش‌آموزی «هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی» است و در گام دوم انقلاب هر دانش‌آموز باید یک نقش اجتماعی داشته باشد. در همین راستا آماده برگزاری دوره‌های آموزشی استانی با کیفیت بالا از تابستان آینده هستیم.

وی با تقدیر از حمایت‌های استاندار محترم مازندران و پیگیری های رئیس سازمان دانش‌آموزی استان، تصریح کرد: این موفقیت حاصل کار جمعی است و در آموزش و پرورش مازندران به کار تیمی اعتقاد داریم. همین مدل نیز باید برای ارتقاء عملکرد خبرگزاری پانا به کار گرفته شود و این خبرگزاری به عنوان برند خبری آموزش و پرورش مازندران شناخته شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار