پیام فرماندهان لشکری به مناسبت درگذشت برادر سرلشکر فیروزآبادی

تهران (پانا) - جمعی از مقامات لشکری در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت برادر سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفتند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام فرماندهان لشکری به مناسبت درگذشت برادر سرلشکر فیروزآبادی

سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی با ابراز تاثر و تالم از درگذشت برادر سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا، این مصیبت را به او و خاندان مکرم فیروزآبادی تسلیت و تعزیت گفت.

وی در این پیام از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت سیدالشهدا ابا عبدالله الحسین (ع) و برای آن برادر عزیز و سایر مصیبت دیدگان معزز، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی توام با ثواب عظیم مسالت کرد.

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی با ابراز تاسف و تاثر از درگذشت برادر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، این مصیبت را به او و بازماندگان تسلیت گفت و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و بیت مکرم صبر جزیل خواستار شد.

پیام تسلیت فرمانده نیروی زمینی ارتش

سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در پیامی به رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران درگذشت برادر وی را به خانواده ‌اش تسلیت گفت و از پیشگاه خداوند متعال برای مرحوم مغفور علو درجات، مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و سلامتی را مسالت کرد.

کارنامه درخشان و ارزشمند در جهاد سازندگی و دوران دفاع مقدس

سیدضیاءالدین آقاجانپور رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در پیامی با ابراز تاثر از درگذشت برادر مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، مصیبت فقدان آن عزیز سفر کرده را که در طول حیات پربرکت خود دارای کارنامه درخشان و ارزشمندی در جهاد سازندگی و دوران دفاع مقدس بوده و به افتخار جانبازی نائل شده را به وی و خانواده مکرم وی تسلیت گفت.

وی افزود: خداوند ان شاءالله درجات وی را عالی کند و او را با اجداد طاهرینش محشور و همنشین فرماید.

دریادار سیاری درگذشت برادر سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفت

دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی با ابراز تاثر و تالم از درگذشت مرحوم سیدعباس آقایی فیروزآبادی برادر مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، درگذشت آن عزیز سفر کرده را به وی و بیت مکرم تسلیت گفت و از حضرت باری‌تعالی برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر جزیل خواستار شد.

پیام تسلیت رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به سرلشکر فیروزآبادی

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی در پی درگذشت برادر سرلشکر پاسدار حسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، این مصیبت را به وی و بیت مکرم وی تسلیت گفت.

وی در این پیام همچنین برای آن مرحوم از پیشگاه حضرت حق (جل و علی)، مغفرت و رضوان واسعه الهی و علو درجات روحانی، و برای بیت معزا، شکیبایی و صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار