برگزاری اولین نشست ستاد دهه فجر منطقه ۱۳

تهران(پانا)- اولین جلسه ستاد دهه فجر منطقه ۱۳ با حضور علی امیری،معاون پرورشی و تربیت بدنی،ابراهیم مجیدی معاون پشتیبانی و اداری ،احمد اسدی معاون آموزش متوسطه، عباس خسروآبادی معاون آموزش ابتدایی، موسوی مسئول بسیج دانش آموزی و فیروزه طالبی مدیر سازمان دانش آموزی منطقه در منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۸۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری اولین نشست ستاد دهه فجر منطقه ۱۳

به گزارش پانا، امیری ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: برنامه ریزی فعالیتهای دهه فجر بر اساس شیوه نامه اداره کل مبنی بر اجرای مطلوب این برنامه ها در حال انجام است.تبیین و ترویج آرمان ها و ارزش های انقلابی و انتقال ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی محور اصلی برنامه‌های دهه فجر است. فضا سازی و شاداب سازی فضای اداره ، پخش سرودهای انقلابی در مدارس و اداره، انتخاب یک مدرسه به عنوان پایلوت جهت نواختن زنگ انقلاب و اجرای نمادین برنامه دهه فجر با حضور تعدادی از دانش آموزان و دعوت از مسئولین محلی در مراسم، برگزازی نمایشگاه مجازی از فعالیت های مدارس در شبکه شاد از جمله فعالیت های مربوط به حوزه پرورشی است.
در ادامه احمد اسدی معاون متوسطه به بیان فعالیت‌های مدارس متوسطه پرداخت و گفت: برگزاری نمایشگاه مجازی به عنوان معرفی مشاغل در کانال شاد در همه هنرستان های منطقه و تزئین مدارس فعال در گروه های مجازی کانال شاد، نواختن زنگ انقلاب در همه مدارس و پخش آن در شبکه شاد از جمله برنامه های متوسطه در ایام دهه فجر است.
عباس خسروآبادی با اشاره به فعالیت های مربوط به حوزه ابتدایی در این ایام گفت: یک یا دو روز از ایام دهه فجر از فعالیت های آموزشی معلمان و دانش آموزان در گروه های مجازی مدارس به فعالیت های پرورشی اختصاص می یابد و از نمونه کارهای دانش آموزان در نمایشگاهی مجازی برگزار شود.
ابراهیم مجیدی معاونت پشتیبانی گفت: از بین مدارس ابتدایی یک مدرسه تربیتی به عنوان پایلوت انتخاب می شود، مدیر و عوامل مدرسه پایلوت با شور و اشتیاق و با توانمندی و نوآوری در این زمینه به ارائه برنامه های جذاب جهت ارزش نهادن به آرمان های انقلابی و انتقال آن به نسل جدید تلاش خود را به کار ببندند.
موسوی نماینده بسیج دانش آموزی گفت: در حوزه بسیج، مسابقات نقاشی، خاطره‌گویی و کاریکاتور به صورت مجازی برگزار خواهد شد. در این ایام از فرمانده های واحد بسیج و مدیران مدارس توسط فرمانداری تجلیل خواهد شد.
فیروزه طالبی مدیر سازمان دانش آموزی از فعالیتهای مربوط به این حوزه گفت: چالش یک روز به جای مادر به مناسبت میلاد حضرت زهرا، اجرای لباهنگ از سرودهای انقلابی قدیمی و پخش آن در شبکه شاد، تهیه کلیپ از خاطرات مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها از دوران انقلاب، خواندن اشعار امام توسط دانش آموزان و برنامه های متنوع دیگر از جمله برنامه های مربوط به این ایام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار