رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود:

امنیت، عزت و اقتدار میهن اسلامی ایران، مرهون جانبازی ها و فداکاری های شهدا است

سمنان (پانا) - رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود با ابراز خرسندی از افتخار حضور شهید گرانقدر گمنام در این مجموعه دانشگاهی افزود: ما امروزه هرچه از عزت، اقتدار، امنیت، استقلال و آزادی داریم، مرهون جانبازی های این عزیزان است که به فرمان امام خود، برپایی و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی را از اهم واجبات دانسته و عملا نشان دادند که در پیروی از خط ولایت و رهبری، بی‌پروا آماده جانفشانی هستند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۷۶
لینک کوتاه کپی شد
امنیت، عزت و اقتدار میهن اسلامی ایران، مرهون جانبازی ها و فداکاری های شهدا است

سکینه ماندگارزاد، با بیان اینکه این امر، بازتوانی و احساس مسئولیت مدیریتی و فرهنگی برای دانشجویان، مسئولان و اعضای هیئت علمی و کارمندان دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود ایجاد می‌ کند، گفت: ورزش، یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های ایجاد شور و نشاط و شادابی در جامعه است که با نهادینه کردن ورزش در بین عموم مردم، می‌توان به سمت قله‌های موفقیت در تمام زمینه‌ها پیش رفت.

وی تاکید کرد: ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود افزود: ورزش به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.

ماندگارزاد در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: ورزش هیچگاه محدود به زمان و مکان نبوده و باید شرایطی فراهم شود تا با نهادینه شدن فرهنگ ورزشی، این مهم به عنوان یک اصل و نیاز اساسی، مورد اهتمام همه خانواده ها و تک تک اقشار جامعه، قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار