تقدیر از پیشکسوتان رشته تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه

امیدیه (پانا)- طی مراسمی از پیشکسوتان عرصه تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه با حضور مدیر آموزش و پرورش ،جمعی از کارشناسان، پیشکسوتان این عرصه در محل دبیرستان غیر دولتی( متوسطه اول) شهدای گاز تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از پیشکسوتان رشته تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان امیدیه

به گزارش پانا، احمدرضا کرایی مدیر آموزش و پرورش شهرستان امیدیه ضمن خوشامدگویی به مدعوین در این مراسم توجه به ورزش و تربیت بدنی در سلامت جسمانی و روحانی دانش آموزان را پر اهمیت دانست و گفت :سلامت در آموزش و پرورش موجب ارتقاء سلامت در تمامی جامعه می شود.

او افزود: هدف از برگزاری این مراسم تقدیر و تشکر از پیشکسوتان ورزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان امیدیه و همچنین مراسم یادبود پیشکسوتانی که دیگر نیستند.طبیعتاً تجلیل از پیشکسوتان که سالها عمر و زندگی خود را در این راه گذاشتند، می‌تواند اثرات مثبت فراوانی داشته باشد و این اقدام نه تنها باعث دلگرمی و شادابی پیشکسوتان می شود بلکه باعث خواهد شد جوانان با روحیه و انگیزه مضاعفی در این عرصه به تلاش بیشتری بپردازند .

در همین راستا هاشم پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان امیدیه، عباس حسینی رئیس هیئت فوتبال ورزش شهرستان، عقیل شریفی رئیس هیئت کوهنوردی شهرستان صحبت‌هایی در خصوص جایگاه پیشکسوتان در ورزش را بیان کردند و در پایان نیز به تمامی پیشکسوتان لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار