مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبرداد:

کسب مقام عالی سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در کشور

بیرجند(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کسب مقام عالی توسط سازمان دانش آموزی استان در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب مقام عالی سازمان دانش آموزی خراسان جنوبی در کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان جنوبی، محمد علی واقعی، ظهر امروز با بیان این خبر اظهار کرد: دانش آموزان و مربیان عضو تشکیلات سازمان دانش آموزی استان سرمایه های ارزشمندی برای نظام تعلیم و تربیت در خطه قهستان زمین به شمار می روند.

وی، با بیان این که سازمان دانش آموزی یک نهاد تربیت محور و اجتماع محورو محصول تفکر دینی اخلاقی و معرفتی و یک روش تربیت پژوهی است؛ که توانایی فردی و اجتماعی دانش آموز را به چالش می کشاند، تصریح کرد: سازمان دانش آموزی در واقع دانشکده یادگیری مهارت های فردی و گروهی است و هویت اصلی یک انسان منعطف را در فضای فکری جامعه امروزی ترسیم می کند.

وی، از جذب 29هزارو 531دانش آموز در تشکل پیشتازان در سال جاری خبر داد و ابراز داشت: در حال حاضر یک هزار و 624 مربی تشکیلاتی در سازمان دانش آموزی در 607 مدرسه استان وظیفه سازمان دهی، آموزش و هدایت دانش آموزان دختر و پسر عضو تشکیلات را بر عهده دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری ویژه مربیان در پاییز امسال، عنوان کرد در حال حاضر 250 دانش آموز دوره های مختلف تحصیلی به عنوان خبرنگاران مدرسه به عضویت خبر گزاری پانا درآمده اند و 6 مدرس کشوری مشغول آموزش به این دانش آموزان می باشند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که از میان خبرنگاران دانش آموز تعداد50دختر و پسر خبرنگار به صورت حرفه ای در این خبرگزاری فعالیت می کنند، بیان کرد: توانمندسازی، مهارت آموزی و تقویت مهارت ارتباطی دانش آموزان جهت حضور مؤثر در جامعه و نقش آفرینی در شرایط متنوع اجتماعی، مهم ترین رسالت مربیان سازمان دانش آموزی در راستای تحقق گام دوم انقلاب است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار