شرکت ۷۰ هزار نفرازدانش آموزان اردبیلی درمسابقات قرآن، عترت و نماز

اردبیل (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل گفت: امسال 70 هزار نفر از دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی مسابقات قرآن، عترت و نمازشرکت کرده اند که از این تعداد 10 هزار نفر در مرحله منطقه ای و 1500 نفر در مرحله استانی باهم رقابت خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
شرکت ۷۰ هزار نفرازدانش آموزان اردبیلی درمسابقات قرآن، عترت و نماز

سید غلامحسن خلیلی موسوی،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش اردبیل در گفت وگو با برنامه " رادیو ساعتی" صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به روند فعالیت های آموزشی و پرورشی در دوران شیوع بیماری کرونا، یادآوری کرد: آموزش و پرورش در این ایام سعی کرده است تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص ،فعالیت های پرورشی و فرهنگی به سوی فضای مجازی به خصوص شبکه شاد سوق داده شده است.

به گفته خلیلی موسوی برای اینکه دانش آموزان تحت پوشش فعالیت های پرورشی و فرهنگی قرار بگیرند ، محتواها مناسب تولید و در کانال های تعیین شده شبکه شاد بارگذاری شده است.

او در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری برنامه های ایام مبارک دهه فجر گفت: برنامه های مورد نظر در راستای شعار محوری " انقلاب اسلامی، ولایت پذیری، ایستادگی، پیشرفت و بالندگی" اجرا خواهد شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان همچنین زمینه سازی برای رشد و تعالی و بسط گفتمان های انقلاب اسلامی و تبیین و ترویج آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی و محور قرار دادن اندیشه های امام راحل و ... از جمله سیاست های محتوایی برنامه های ایام مبارک دهه فجرانقلاب اسلامی عنوان کرد.

خلیلی موسوی ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت تشکل های دانش آموزی در انجام برنامه های دهه مبارکه فجر تصریح کرد: تمامی برنامه ها با محوریت مدرسه برگزار خواهند شد.

او تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی را به نوجوانان و جوانان بسیار مهم عنوان کرد و گفت: استفاده از ابزار هنر فضای ذهنی مناسبی در دانش آموزان بوجود خواهد آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار