به میزبانی دبیرستان شاهد مهدیه ناحیه یک زنجان؛

گردهمایی مدیران مدارس متوسطه دوم شاهد زنجان برگزار گردید

زنجان (پانا) - جلسه هماهنگی برنامه‌های شاهد وایثارگران در دوره دوم متوسطه به میزبانی دبیرستان شاهد مهدیه ناحیه یک وبا حضور رئیس اداره شاهد وایثارگران آموزش وپرورش استان زنجان، مدیران و کارشناسان ناحیه 1 و2 برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی مدیران مدارس متوسطه دوم شاهد زنجان برگزار گردید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، درابتدای این جلسه، حسین میرزایی رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران استان، از اقدامات همکاران و فعالیت معلمان در ایام کرونا تقدیر وتشکر کرد.

میرزایی ضمن اشاره به فرمان تاریخی سال 1365حضرت امام (ره )مبنی بر رسیدگی به امر تحصیلی فرزندان شاهد و ایثارگر و تاکیدات مقام معظم رهبری در ارتباط با ارتقای جدی و کیفی فعالیت های آموزشی و پرورشی طرح شاهد و جامعه، به تبیین فرایند شکل گیری شناسنامه مدارس شاهد که برگرفته از نظرات مدیران مدارس شاهد می باشد، پرداخت.

وی تاکید کرد: شناسنامه مدارس شاهد تعیین کننده ساختار وچارچوب فعالیتهای مدارس شاهد است که در صورت اهتمام جدی می تواند به عنوان نقشه راه، برنامه سالانه وتقویم اجرایی مدارس شاهد برای نیل به تحقق ساحتهای 6گانه مورد اشاره در سند تحول وایجاد سبک منسجم با محتوای درون مدرسه ای متناسب با شرایط و اقتضائات هر مدرسه باشد.

رئیس اداره شاهد اداره کل همچنین ضمن اشاره به برخی بند های شناسنامه مدارس شاهد، بر اسیب شناسی وخود ارزیابی فعالیتها در سطح مدارس شاهد تاکید نمود.

شایان ذکر است در ادامه هریک از مدیران مدارس به بیان دغدغه ها، پیشنهادات خود در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های مدارس با توجه به شرایط موجود پرداختند.

گفتنی است در پایان این جلسه گزارشی تحلیلی از وضعیت امتحانات نهایی مدارس شاهد و برگزاری کلاسهای پیش نیاز ومکمل ارائه گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار