باحضور معاون آموزش متوسطه اداره کل استان زنجان صورت گرفت:

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه سجاسرود

زنجان (پانا) - مراسم تکریم و معارفه ریاست آموزش و پرورش منطقه سجاسرود با حضور معاون آموزش متوسطه استان و ریاست هسته گزینش اداره کل،امام جمعه، بخشدار سجاسرود و مسولین ادارات ونهادهای دولتی بخش سجاسرود در کانون سیدالشهداء(ع) منطقه سجاسرود برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس آموزش و پرورش منطقه سجاسرود

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان به نقل از روابط عمومی منطقه سجاسرود، داود بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان دراین مراسم با اشاره به اهمیت و جایگاه تربیت در آموزش و پرورش گفت: ما دست همه کسانی که صادقانه به این ملت خدمت می کنند به گرمی می فشاریم و از مسئولینی که به خاطر رضای خدا و با هدف خدمت به مردم کار می کنند حمایت می کنیم.

بهرامی در ادامه افزود: امیدواریم در سایه تعامل، مشارکت همه جانبه مردم و مسئولین، استفاده از نیروهای متخصص و نظارت هدفمند، شاهد حل مشکلات فرهنگیان و سیستم آموزش و پرورش باشیم.

در ادامه این مراسم محمد کرد رئیس سابق اداره آموزش وپرورش سجاسرود، ضمن قدردانی از همراهی و زحمات کلیه همکاران و پرسنل آموزش و پرورش منطقه سجاسرود، گزارش مختصری از عملکرد دوره مدیریتی خود در آموزش وپرورش سجاسرود ارائه نمود.

کرد گفت: اگر در طول مدتی که بنده توفیق خدمتگزاری در این منطقه را داشتم و کاری صورت گرفته همه نتیجه زحمات و تلاشهای شبانه روزی پرسنل و فرهنگیانی بوده که گام به گام بنده را در به ثمر رسیدن این اهداف یاری نمودند.

وی گفت: خوبی‌های آموزش‌ و پرورش به این تغییر وتحول ها می‌باشد، زیرا مسئولیت به ‌نوعی یک امانت بوده که به افراد واگذار می‌شود تا هیچکسی احساس نکند که قدرت مطلق است.

در ادامه مراسم نعمت بیگدلی رئیس جدید اداره آموزش و پرورش سجاسرود ضمن تشکر از زحمات محمد کرد، اظهار داشت: از حسن اعتماد مدیر کل محترم آموزش وپرورش استان زنجان و اعضای شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان نهایت تقدیر و تشکر را دارم و امیدواریم بتوانیم با اهتمام وافر، همیاری همکاران فهیم و بهره مندی از تجربیات ارزشمند در راستای محقق شدن اهداف نظام تعلیم و تربیت و اعتلای آموزش و پرورش منطقه سجاسرود گامی موثر برداریم.

رئیس جدید آموزش وپرورش سجاسرود گفت: بنده از تمام فرهنگیان، معلمان و همکاران اداری، مسئولین بخش و سایر اقشار مردم انتظار دارم تا با تعامل و همکاری با یکدیگر این چرخ سنگین تعلیم و تربیت را که هدفش تکامل انسان و تحکیم بنای خانواده و رشد و تعالی جامعه است به حرکت درآوریم.

پایان بخش مراسم قرائت لوح تقدیر رئیس سابق آموزش وپرورش سجاسرود و ابلاغ رئیس جدید آموزش و پرورش سجاسرود بود که از خدمات چهار ساله محمد کرد قدردانی گردید و نعمت بیگدلی به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش منطقه سجاسرود معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار