برپایی دوره آموزشی کمک های اولیه در مراکز ترک اعتیاد

ملارد(پانا)- آگاه‌سازی مسئولین در مراکز اقامتی میان مدت موجب ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف است.

کد مطلب: ۱۱۵۷۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد
برپایی دوره آموزشی کمک های اولیه در مراکز ترک اعتیاد

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم در مورد این آموزش‌ها تشریح کرد: طی هماهنگی‌های صورت گرفته توسط معاونت امور توسعه و پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان ملارد با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان کارگاه آموزشی کمک‌های اولیه با حضور مسئولین مراکز اقامتی میان مدت برگزار شد.

خادم ضمن تأکید بر اهمیت آگاه‌سازی کارکنان مراکز غیردولتی در تمامی امور گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و همینطور دستورالعمل‌های کارشناسی تاثیر بسزایی در آگاهی هر چه بیشتر پرسنل مراکز غیردولتی و در نتیجه خدمات‌رسانی مطلوب و موثرتر به جامعه هدف سازمان دارد.

او افزود: در همین راستا و پس از اجرای طرح‌های متفاوتی چون آموزش کمک های اولیه جهت پرسنل مراکز توانبخشی، اجرای طرح آموزشی نحوه اطفا حریق در مراکز و ... طی هماهنگی‌های صورت گرفته این دوره آموزشی به جهت آگاه‌سازی مسئولین کمپ‌ها و بالطبع پرسنل شاغل در این مراکز در مواقع مورد نیاز برگزار شد تا بتوانند در صورت لزوم اقدام سریع را انجام دهند.

اعظم عینی معاون امور توسعه و پیشگیری نیز با تقدیر از همکاری مراکز برای شرکت در اینگونه کارگاه‌های آموزشی گفت: در شرایط کنونی در تلاش هستیم دستورالعمل‌ها و فایلهای آموزشی را بصورت غیرحضوری در اختیار مراکز قرار دهیم و در مواقع لزوم و با توجه به اهمیت بحث یادگیری کمک‌های اولیه با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام به برگزاری این‌گونه کارگاهها با حداقل جمعیت می‌کنیم.

گفتنی است، این کارگاه طی یک دوره چهارساعته با حضور مسئولین مراکز اقامتی میان مدت و با تدریس کارشناس شبکه بهداشت و درمان اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار