برگزاری دوره تقویت توانمندی‌های مربیان پیشتاز در فارس

شیراز (پانا)- رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس از برگزاری دوره تقویت توانمندی‌های مربیان پیشتاز در راستای تحقق اهداف بسته تحولی این سازمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره تقویت توانمندی‌های مربیان پیشتاز در فارس

امید اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه این دوره به صورت کشوری در حال برگزاری است گفت: 5 هزار و 812 مربی پیشتاز استان فارس نیز در این دوره حضور دارند.

او تقویت زمینه‌های مشارکت مربیان در کنار دانش‌آموزان را از اهداف اصلی فعالیت‌های سازمان دانش‌آموزی برشمرد و افزود: در این دوره که به همت سازمان مرکز طراحی شده است مربیان با سیاست‌ها و خط مشی‌های سازمان در فعالیت‌های گروهی، نقش و جایگاه تربیت اجتماعی در سند تحول بنیادی، اهداف ماموریت‌ها و ارکان سازمان‌ دانش‌آموزی، آشنا می‌شوند.

اسماعیلی ادامه داد: آشنایی با فعالیت‌های گروهی، نقش و جایگاه اخلاق در فعالیت‌های گروهی و تبیین و تشریح ساختار، ارکان محتوا و فعالیت‌های تشکلات پیشتاز نیز از دیگر مباحثی است که در این دوره توسط مسوولان عالی رتبه سازمان به مربیان آموزش داده می‌شود.

به گفته اسماعیلی در استان فارس یک هزار و 533 مربی مرد و 4 هزار و 269 مربی خانم عضو تشکل پیشتازان هستند که مهارت‌های اجتماعی را به دانش‌آموزان پیشتاز می‌آموزند.

بیش از 124 هزار و 340 دانش‌آموز نیز در فارس عضو پیشتازان هستند که از این تعداد 45 هزار و 29 نفر را دانش‌آموزان پسر و 79 هزار و 319 نفر نیز دانش‌آموز دختر هستند

این دوره آموزشی 12 ساعته ویژه مربیان تشکیلات پیشتاز از 4 بهمن ماه به صورت ویدئو کنفرانس و در کانال پرورشی در بستر شبکه شاد به آدرس @parvareshi4 آغاز شده و تا 8 بهمن ماه ادامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار