برگزاری نشست اورژانس اجتماعی با موضوع کودک‌آزاری

ملارد(پانا)- مسئول اورژانس اجتماعی عنوان کرد جلسه بررسی کودک آزاری با هدف توانمندی همکاران این اورژانس صورت گرفته و باعث همدلی و همفکری بیشتر بیشتر با بهزیستی می شود.

کد مطلب: ۱۱۵۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست اورژانس اجتماعی با موضوع کودک‌آزاری

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ششمین نشست report case توصیف و تحلیل فرایند مداخلات کودک آزاری در اورژانس اجتماعی با حضور نمایندگانی از اداره بهزیستی شهرستان ملارد در بهزیستی استان تهران برگزار شد.

آمنه سماوات، مسئول اورژانس اجتماعی، در مورد این نشست با موضوع معضلات اجتماعی گفت: این جلسات در جهت رشد توانمندی‌های همکاران اورژانس اجتماعی صورت می‌گیرد و موجب همدلی، همفکری و تلاش بیشتر این کارشناسان در عرصه خدمت به جامعه با هدف سازمان بهزیستی است.

او افزود: حضور فعال و مستمر کارشناسان اورژانس اجتماعی در این نشست‌ها گامی موثر به سوی پویایی بیشتر و عملکرد بهتر اورژانس اجتماعی است که با رعایت مقررات و طبق ضوابط و دستورالعمل‌ها نسبت به ارائه راهکارهای موثرتر در جهت بهبود پیش‌برد اهداف اورژانس اقدام می‌کنند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های کارشناسان حوزه آسیب گفت: این جلسات در راستای فعالیت‌های کمیته آموزش بهزیستی استان تهران برنامه‌ریزی شده که طبق همکاری‌های صورت گرفته آمنه سماوات مسئول اورژانس اجتماعی این اداره نیز به عنوان جانشین مسئول آموزش و دبیر اجرایی در این جلسات حضور فعال دارد.

داود خادم در ادامه گفت: هرگونه نشست و همفکری کارشناسان با یکدیگر موجب بالندگی سازمان بهزیستی است و پیشنهادهای این افراد می‌تواند بسیار راهگشا باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار