پویا دادمرز: طلای مسابقات جهانی را می‌خواهم

تهران (پانا) - فرنگی‌کار 55 کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران از انگیزه بالای خود برای رسیدن به مدال طلای جهان خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
پویا دادمرز: طلای مسابقات جهانی را می‌خواهم

پویا دادمرز عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن 55 کیلوگرم در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه وزن من جزء اوزان المپیکی نیست، هدفم کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی سال آینده است.

دارنده مدال طلای جوانان جهان گفت: تجربه‌ی خوبی را از رقابت‌های جهانی و آسیایی در رده‌های سنی مختلف بدست آوردم و اکنون به دنبال کسب افتخار در رده‌ی سنی بزرگسالان هستم.

دادمرز تصریح کرد: هم اکنون 57 کیلوگرم وزن دارم و برای حضور در وزن 55 کیلوگرم مشکل خاصی ندارم و تمام تلاش خود را می‌کنم تا با جلب نظر کادر فنی و از پیش رو برداشتن مدعیان، صاحب پیراهن تیم ملی شوم.

وی در مورد شرایط تمرینات اظهار داشت: تمرینات مرحله به مرحله بهتر و فشار آن بیشتر می‌شود، البته تمرکز کادر فنی روی کسب سهمیه و حضور در المپیک است اما کشتی‌گیرانی که در اوزان المپیکی نیستند نیز می‌توانند از این شرایط اردویی به بهترین نحو برای آماده‌سازی خود استفاده کنند.

دادمرز ادامه داد: رقابت‌های جهانی سال 2021، دو ماه پس از المپیک توکیو برگزار می‌شود و تا آن زمان حدود 8 ماه زمان برای رسیدن به شرایط آرمانی داریم.

این کشتی‌گیر خوزستانی در مورد شرایط برگزاری اردوها گفت: اردوها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه برگزار می‌شود و فدراسیون تمامی شرایط را مهیا کرده تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن به تمرینات خود ادامه دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار