کسب رتبه دوم کشوری توسط دبیرستان شاهد فرهانیان در رشته علوم انسانی

چناران (پانا)- معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران از کسب رتبه دوم کشوری توسط دبیرستان شاهد فرهانیان در رشته علوم انسانی از لحاظ معدل خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه دوم کشوری توسط دبیرستان شاهد فرهانیان در رشته علوم انسانی

مجید محمدی معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران در جلسه ارتقاء کیفیت مدیریت آموزشگاهی ضمن خیر مقدم به کلیه مدیران و مسئولین افزود: همکاران ما در اداره توانستند در بحث سازماندهی همکاران بسیار عالی عمل کنند. با برنامه ریزی مدیران معزز، با کمبود ۳۵ درصد نیرو، هیچ کلاس درس ما، در۱۵ شهریور ماه بدون معلم نبود.

معاون آموزشی چناران گفت: با همت و تلاش مدیریت آموزش و پرورش و نماینده مردم چناران در مجلس شورای اسلامی امسال توانسته ایم مجوز و امتیاز دبیرستان دوره دوم شاهد امام حسین (ع) را بدست آورده و در چناران افتتاح کنیم و دانش آموزان مستعد ما در سطح شهرستان در این دبیرستان تحصیل می کنند.

محمدی افزود: در سال تحصیلی گذشته رتبه دوم کشوری توسط دبیرستان شاهد فرهانیان در رشته علوم انسانی از لحاظ معدل داشته اند و کسب رتبه دوم در کشور نشان از همت بالای مدیر و عوامل اجرایی و دبیران پرتلاش ما دارد.

وی افزود: با حضور کارشناس خوب شهرستان و دبیران پرتلاش و مدیران زحمتکش ما در استان توانسته ایم جایگاه خوبی را از لحاظ شاخص‌های دوره متوسطه کسب کنیم که درتمامی شاخص ها چناران در بین 6 شهرستان استان خراسان رضوی باشیم.

معاون آموزشی آموزش و پرورش چناران اضافه کرد: در توسعه متوازن، جشنواره ها، المپیادهای دانش آموزی و بحث آزمون سراسری چناران خوش درخشید و این نبود مگر به لطف همت تمام همکاران آموزشی و ستادی.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار