برگزاری کارگاه تعالی مدیریت مدرسه در گردهمایی مدیران متوسطه چناران

چناران (پانا) - گردهمایی مدیران مدارس متوسطه شهرستان چناران با حضور مدیر آموزش و پرورش چناران و رئیس اداره متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش چناران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کارگاه تعالی مدیریت مدرسه در گردهمایی مدیران متوسطه چناران

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چناران، علی شمشادی مدیر آموزش و پرورش شهرستان در این جلسه مدیران مدارس را ستاره ها و نگین آموزش و پرورش شهرستان دانست که با تلاش حداکثری در شرایط شروع کرونا، بهترین عملکرد را داشتند و آموزش را متوقف نکردند.
حسن عدالتجو رئیس اداره متوسطه اداره کل خراسان رضوی، ضمن تشکر از ریاست محترم آموزش و پرورش چناران بابت برگزاری این نشست اظهار کرد: تحول در آموزش و پرورش زمانی رخ می‌دهد که مدیران مدارس همراهی و همدلی مطلوبی داشته باشند.
وی خاطر نشان کرد: در بحث آموزش تغییرات خوبی انجام شده است و در واقع با وجود بدی های بیماری کرونا موجب رشد آموزش و پرورش شد.
رئیس اداره متوسطه افزود: دانش آموزان، اولیاء، دبیران و مدیران با توجه به شرایط جدید بسیار تغییرات بزرگ و غیر قابل باور داشتند و امید داریم این رشد موجب افزایش کیفیت آموزشی شود.
وی افزود: مدیر خوب در واقع مدیری است که ضمن اشراف به چارچوب ها و دستورالعمل‌ها و همچنین شناخت کامل مدرسه خود، بتواند تصمیم‌گیر باشد.

همچنین علیرضا طایفی سرگروه مدیران مدارس متوسطه شهرستان چناران مطالبی در رابطه با مشکلات مدارس متوسطه شهرستان و انتظارات مدیران مدارس از مسئولان شهرستانی و استانی را بیان کرد.

در ادامه این نشست مدیران مدارس به ارائه نظرات خود پرداختند و پرسش های مدیران توسط مسولان استانی پاسخ داده شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار