فرماندار قشم:

زمینه رشد استعدادهای برجسته در مناطق مختلف فراهم شده است

هرمزگان(پانا)- با حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش قشم از دانش آموزان برگزیده مسابقات فرهنگی هنری و پرسش مهر ریاست جمهوری در مرحله استانی تقدیر بعمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
زمینه رشد استعدادهای برجسته در مناطق مختلف فراهم شده است

به گزارش خبرنگار پانا هرمزگان، فرماندار شهرستان قشم در این مراسم گفت: معلمان و دانش آموزان نخبه و برتر از افتخارات و سرمایه های آموزش و پرورش هستند و برای ارتقای سطح علمی کشور باید توجه ویژه ای به آنان شود.

علیرضا نصری در ادامه خاطر نشان کرد: دانش آموزان برتر در مسابقات فرهنگی هنری آینده درخشانی را برای بخش آموزش و پرورش و رشد و توسعه کشور رقم خواهند زد و به برکت نظام جمهوری اسلامی، آموزش و پرورش در کشور بسیار ارتقا یافته و زمینه رشد استعدادهای برجسته در مناطق مختلف فراهم شده است و در همین راستا شاهد هستیم معلمان و دانش آموزان قشمی در سال های اخیر در المپیادهای علمی و مسابقات فرهنگی و هنری رتبه های برتر استانی و کشوری کسب کرده اند.

در سال تحصیلی ۹۸ شهرستان قشم موفق شد ۱۰۹ مقام استانی در بخش مسابقات فرهنگی و هنری و همچنین پرسش مهر کسب نماید که به دلیل محدودیت های ایام کرونایی از ۳۹ دانش آموز به نمایندگی از همه ی برگزیدگان به صورت حضوری با اهدای لوح سپاس تجلیل و قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار