نیازمندی مرکز انتقال خون نایین به تجهیزات

اصفهان(پانا) _ فرماندار نایین در دیدار با دکتر زینعلی مدیر کل انتقال خون استان اصفهان، دغدغه کمبود تجهیزات پیشرفته انتقال خون در شهرستان را یادآور شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۹۷
لینک کوتاه کپی شد
نیازمندی مرکز انتقال خون نایین به تجهیزات

مهندس نصرتی فرماندار شهرستان نایین در جلسه با دکتر زینلی عنوان کرد: مرکز اهدای خون شهرستان نایین از لحاظ تجهیزات و امکانات نیازمند توجه ویژه می باشد .

فرماندار شهرستان نایین همچنین با اشاره به اینکه شهرستان خور و بیابانک فاقد مرکز اهدای خون می باشد افزود : شهرستان نایین می تواند به شرط ایجاد پایگاه مجهز انتقال خون به عنوان مرکز انتقال خون شرق استان فعال گردد.

مهندس نصرتی در پایان خاطر نشان کرد : در مرکز اهدای خون نایین سالیانه حدود ۳۵۰۰ واحد خون اهدا می گردد.

دکتر زینلی نیز با اشاره به کمبود تجهیزات و امکانات قدیمی موجود در مرکز انتقال خون نایین عنوان نمود: سعی خواهیم کرد تجهیزات این مرکز را به روزرسانی کنیم ولی در این راستا نیازمند حمایت مسئولین شهرستان خواهیم بود .

او همچنین عنوان کرد: در برخی شهرستان ها دارای ساختمان های مجهز وامکانات مناسب هستیم که با حمایت خیرین دایر گردیده ولی متاسفانه در سطح استان با کمبود شدید نیروی انسانی مواجه هستیم.

دکتر زینلی همچنین با اشاره به سابقه حدودا ۲۰ ساله مرکز اهدای خون نایین گفت: از نظر سلامت، خون های اهدایی شهرستان نایین دارای کیفیت بالایی می باشد.


در مرکز اهدای خون نایین سالیانه حدود ۳۵۰۰ واحد خون اهدا می گردد.خبرنگار: مریم دهقانی/پانا/نایین

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار