مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران :

عدم دسترسی برخی دانش‌آموزان به محتوای آموزشی مهم‌ترین مسئله برای ما است

تهران (پانا) - دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با حضور فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ، حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ، صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر اعضا در سالن همایش استانداری تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
عدم دسترسی برخی دانش‌آموزان به محتوای آموزشی  مهم‌ترین مسئله برای ما است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران محمد صیدلو در این نشست اظهار کرد: عدم دسترسی برخی دانش‌آموزان به محتوای آموزشی به دلیل نداشتن امکانات سخت‌افزاری از قبیل تبلت و گوشی هوشمند از موضوعات و دغدغه‌های بسیار جدی این استان است و تمام تلاش‌ما بر این است تا با کمک خیرین محترم و سایر نهادهای خیریه بتوانیم در زمینه فراهم نمودن این اقلام آموزشی برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت تلاش کنیم .

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌‌های استان تهران با اشاره به اینکه نباید بگذاریم هیچ دانش‌آموزی در سطح استان از حق تحصیل باز بماند، گفت : قطعا شوراهای آموزش و پرورش در مناطق با کمک فرمانداران محترم و اعضای خود می‌توانند در این زمینه نقش موثرتری ایفا نمایند.

او افزود :دغدغه‌مندی و عزم جدی برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی از جمله موارد اصلی در شوراهای آموزش و پرورش استان تهران است.

صیدلو عنوان کرد: ایجاد انسجام، قانونمداری و پرهیز از عقاید شخصی سبب گردیده است تا شهرستان‌های استان تهران بتوانند در سطح کشور موفق عمل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار