نشست معاونان آموزش متوسطه مناطق نوزده گانه شهر تهران

تهران(پانا)- نشست معاونان آموزش متوسطه مناطق نوزده گانه شهر تهران با حضور پانته آ درّی معاون آموزش متوسطه شهر تهران، سید محمد هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۳، رؤسای دوایر آموزش متوسطه اداره کل و معاونین آموزش متوسطه مناطق نوزده گانه شهر تهران در سالن ۹ دی آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۶۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست معاونان آموزش متوسطه مناطق نوزده گانه شهر تهران

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۳ تهران؛ ابتدا، سید محمد هادی حسینی ضمن خیر مقدم به مدعوین تاکید کرد: فرایند یاددهی-یادگیری در شرایط کنونی باتوجه به باز تعریف نقش ارکان مدرسه ظرف زمان و مکان ندارد و در این راستا انتظارات خانواده ها تغییر پیدا کرده است و تمامی معلمین جهادگرایانه تلاش های بسیار گسترده ای جهت آموزش دانش آموزان انجام می دهند. وی همچنین به فعالیت های انجام شده در گروه های آموزشی اشاره کرد.

سپس، دری به اهمیت تشکیل شورای مدارس در شرایط کرونایی اشاره نمود و تاکید کرد در شرایط فعلی در منطقه لازم است رصد مؤثر، مداخله مؤثر، پایش بهبود و نظارت بالینی برعملکرد مدارس صورت گیرد.
وی افزود: طرح پایش یک مأموریت ذاتی برای مناطق مخصوصا در نیم سال دوم است.
وی تصریح کرد: در مناطق مطابق با اطلس یادگیری حضور یا عدم حضور دانش آموزان در هنرستان مشخص شود.
دری تاکید کرد: با توجه به ظرفیت شورای مدرسه نقش مدرسه محوری به نحو مناسب ارائه می شود. زمان بلوغ و بالندگی توسعه رهبری است. لازم است برای مردم اعتماد سازی با هدایت و راهبری تبیین شود.
وی همچنین افزود: لازم است به ظرفیت مدرسه محوری در همه مدارس توجه و درصد شود. دری همچنین مطالبی را پیرامون نظارت بالینی در مدارس، ارزشیابی مستمر و پیشرفت تحصیلی، نظارت مؤثر و بازخورد، تشکیل جلسات قطبی مدیران، دانش افزایی و استفاده از ظرفیت های انجمن اولیاء و مربیان و آموزش خانواده و برنامه سالانه ایراد نمود.
در ادامه، معاونین آموزش متوسطه مناطق گزارشی از گروه های آموزشی، هدایت تحصیلی، پژوهسراها، اطلس یادگیری، بازگشایی هنرستان ها و طرح پایش ارائه نمودند.
در پایان، از زحمات و تلاش های ارزنده کیانی معاون اسبق آموزش متوسطه منطقه3 و منتهایی معاون اسبق آموزش متوسطه منطقه 14 تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار