مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

دانش‌آموز بهارستانی پدیده مسابقات کشوری قرآن کریم شد

بهارستان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: قاری نوجوان بهارستانی توانست از بین بیش از یک هزار شرکت کننده مسابقات کشوری به عنوان پدیده و جزء مرتلان برتر کشوری معرفی شود.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموز بهارستانی پدیده مسابقات کشوری قرآن کریم شد

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو با اعلام این خبر گفت: امیدرضا پرنلو قاری برتر بهارستان بعد از ماه‌ها تلاش و گذراندن مراحل مختلف توانست در میان قراء بزرگسال که همه جزء برترین‌های کشوری بودند به مرحله پایانی راه پیدا کند و در آنجا نیز توانست به عنوان پدیده این دوره از رقابت‌ها معرفی شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه تنها دانش‌آموز حائر رتبه این دوره از مسابقات پرنلو بوده است، گفت: این توفیق نیز نصیب این قاری جوان کشور شد که با ضبط قرائت ترتیل، وی جزء قاریان مرتل برتر کشور معرفی شود.

صیدلو گفت: این افتخار را که به لطف الهی و مدد اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نصیب امیدرضا شده است را ابتدا به او و خانواده محترمش که با حمایت‌های خود بستر یادگیری قرآن را برای او فراهم کرده‌اند تبریک می‌‍‌گویم و سپس مراتب سپاس و قدردانی خود را از زحمات اساتید و مربیانی که در این مسیر برای او زحمت کشیده‌اند، اعلام می‌کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار