کاظمی: دارالقرآن‌ها تنها مکان‌های مدیریت فضاهای قرآنی هستند

تبریز(پانا) - معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه پایگاه مجازی مراکز دارالقرآن‌های سراسر کشور که  در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی به صورت  ویدئو کنفرانس برگزار شد، عنوان کرد این پایگاه‌های دانش‌آموزی نقش کلیدی در حوزه‌های مختلف قرآنی ایفا می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: دارالقرآن‌ها تنها مکان‌های مدیریت فضاهای قرآنی هستند

علیرضا کاظمی در این مراسم ضمن تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش و معاونت پرورشی استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: امروز در راستای استقرار قرارگاه فعالیت‌های مجازی در کشور، ششمین پایگاه در آذربایجان شرقی افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پایگاه جز محوری ترین پایگاه‌هایی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد، زیرا دارالقرآن‌ها تنها مکان هایی هستند که فضاهای قرآنی را مدیریت می‌کنند و به صورت مویرگی در سطح جامعه در پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان عمل می‌کنند امیدواریم این پایگاه ها نقش کلیدی خود را حفظ کنند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: تفاوت فعالیت دارالقرآن ها با بقیه فعالیت ها، به طور مشهود، رویکرد آموزشی در حوزه‌های مختلف آن است و جامعه مخاطب بیشتری را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی ضمن تاکید بر طراحی خوب، تقسیم کار، تقسیم نقش و ترسیم نقشه راه برای استان‌ها از سوی دبیرخانه این پایگاه مجازی گفت: تولید محتوا یکی از راه های رسیدن به هدف است.

کاظمی تصریح کرد: بسترسازی فضای موجود و طراحی، تجربه گردانی، توانمند سازی مربیان و مدیران دارالقرآن ها و الگوها و روش های تدریس باید جز جهت گیری های استان آذربایجان شرقی در این مسیر باشد و الگوی کامل و خوبی در این زمینه ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار