معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی :

قانون شوراها یک قانون راهگشا است

تهران (پانا) - دهمین نشست شورای آموزش و پرورش استان تهران با حضور فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و مشارکتهای مردمی وزارت آموزش و پرورش ، حسن بیگی معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران ، صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر اعضا در سالن همایش استانداری تهران برگزار شد .

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد
قانون شوراها یک قانون راهگشا است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، شهریار فولادوند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: صاحب‌نظران معتقدند حوزه تعلیم و تربیت ظاهری ساده دارد و باطنی پیچیده؛ چرا که همگی برای تربیت انسان کار می‌کنیم و بی شک انسان پیچیده ترین موضوع بشری است .

او در ادامه بیان کرد: شوراهای آموزش و پرورش یک ظرفیت بسیار با ارزش است و بهترین راه برای رسیدن به نتایج مطلوب است .

این مقام مسئول در آموزش و پرورش با تاکید بر این موضوع که موفقیت آموزش و پرورش منوط به حمایت حداکثری از آموزش و پرورش است، عنوان کرد : حمایت از همدیگر و حرکت در راستای یکدیگر سبب توفیق در رسیدن به اهداف آموزش و پرورش می‌شود .

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش در ادامه گفت: استفاده از پتانسیل شوراهای آموزش و پرورش در رسیدن به اهداف پیش بینی شده نظام تعلیم و تربیت بسیار ضروری است و انتخاب شهرستان‌های استان تهران به عنوان شوراهای آموزش و پرورش برگزیده کشور نشان از حرکت شما در مسیر درست است.

او در ادامه بیان کرد: مشارکت ،امروز امری خطیر و بسیار راهبردی است و جامعه امروز ما آینه آموزش و پرورش دیروز است، لذا باید کاری کنیم که در آینده ثمره نتیجه بخش آن را در آموزش و پرورش ببینیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار