با حضور مولفین کتب درسی؛

کارگاه توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی در جم برگزار شد

جم(پانا )_ مدیر آموزش و پرورش جم خبر داد کارگاه های آموزشی کتب درسی دوره ابتدایی با هدف کیفیت بخشی به امر آموزش و با حضور مولفین و مدرسین برتر کشوری در جم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه توانمندسازی معلمان دوره ابتدایی در جم برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم، عبدالحسین اعتماد با اشاره به برگزاری کارگاه‌های تخصصی کتب درسی در جم اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های آموزشی از اساسی‌ترین اولویت های آموزش و پرورش است و در این راستا اهتمام جدی داریم.

وی افزود: توانمندسازی نیروی انسانی و تقویت بنیه علمی دانش آموزان و معلمان در دستور کار این مجموعه قرار دارد و برای دسترسی به این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم از برگزاری کارگاه های تخصصی کتب درسی در شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، کارگاه‌های تخصصی آموزشی درس علوم تجربی با حضور مولفین و مدرسین مطرح کشوری در جم برگزار شد.

اعتماد تصریح کرد: این کارگاه‌های آموزشی در راستای توانمندسازی آموزگاران مقطع ابتدایی و بررسی مشکلات کتب درسی به ویژه علوم تجربی، آموزش و بازآموزی دانش تخصصی و اطلاعات علمی معلمان برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم گفت: این کارگاه‌ها با حضور حسن حذرخانی و روح اله خلیلی بروجنی از مولفین و مدرسین مطرح کشوری برگزار شد و در این دوره بیش از 60 نفر از آموزگاران مقطع ابتدایی حضور داشتند.

این مقام مسئول افزود: در کارگاه مذکور، کاربرد عملی آموخته ها و استفاده از ابزارهای مورد نیاز تدریس توسط آموزگاران و همچنین توانمندسازی آموزگاران ابتدایی در تدریس مفاهیم و ساخت ابزارهای درس علوم تجربی بررسی شد.

گفتنی است با توجه به شرایط خاص کرونایی، کارگاه های آموزشی مذکور با رعایت پروتکل های بهداشتی در مدرسه خدیجه کبری و پژوهشسرای فارابی شهر جم برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار