با حضور مدیر منطقه ٦ برگزار شد؛

برگزاری جلسه ستادکمیته دهه فجرمنطقه 6

تهران(پانا)- جلسه ستاد کمیته دهه فجر با حضور جواد نظریان؛ ریاست آموزش و پرورش منطقه، حسن کریمى؛معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه حسن کریمی و کارشناسان حوزه های مختلف برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۰۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستادکمیته دهه فجرمنطقه 6

به گزارش کارشناسی اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه6 تهران، به نقل از کارشناسی فرهنگی و هنری منطقه، در راستای زنده نگهداشتن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام ا.. دهه مبارک فجر باشعار محور " انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر،چون کوه استوار " جلسه ستاد دهه فجرمنطقه6 با حضور مدیر منطقه و اعضای ستاد ، امروز دوشنبه 6بهمن ماه در دفتر معاونت پرورشی و تربیت بدنی با مذکوربرگزار شد.

دراین جلسه نظریان ضمن تشکر از اعضای کمیته دهه فجر به جهت برگزاری این جلسه، مطالبی را پیرامون این دهه مطرح و در ادامه افزود: اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و هم چنین، درموقعیت حساس و سرنوشت سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته ایم، مسئولیت ما ایجاب می کند تا واقعیت ها، ریشه ها و آثار گوناگون انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه ریزی حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم .

در ادامه کریمی معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ، مسئول بسیج دانش آموزی ومسئول انجمن اسلامی منطقه در خصوص اجرای مطلوب برنامه ها مطالبی را بیان کرد.

گفتنی است در پایان جلسه، فعالیتهای هر حوزه جهت برگزاری هر چه باشکوه برگزار شدن ایام دهه فجر ارایه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار