علی اسدی اولین فرهنگ مجریان و سخنرانان در ایران را نوشت

تهران (پانا) - اولین فرهنگ اجرای تلویزیونی و سخنرانی توسط علی اسدی مجری تلویزیون و کارشناس رسانه با نام رهبری ارکستر واژه ها منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
علی اسدی اولین فرهنگ مجریان و سخنرانان در ایران را نوشت

کتاب «رهبری ارکستر واژه‌ها که در ۴ فصل و ۴۵۷ صفحه در انتشارات سیمای شرق به چاپ رسیده است.
نویسنده این‌کتاب، مدرس رشته گویندگی در دانشکده خبراست که اجرای برنامه های مختلف تلویزیونی را برعهده داشته و ساخت فیلم‌های مستند «از پرسپولیس تا اکروپلیس» و «صلح، فرزند زیبایی» در کارنامه کاری او به چشم می خورد.
اسدی در کتاب «رهبری ارکستر واژه‌ها» نتیجه هفت سال پژوهش خود را در زمینه اجرای تلویزیونی و سخنرانی گردآوری و منتشر کرده است.
نویسنده این‌کتاب می‌گوید پشتوانه تحریر این اثر، علاوه بر دو دهه تجربه اجرا، گویندگی و سخنرانی، مجموعه‌ای از دریافت‌ها، باورها و برداشت‌ها از سفرهای تحقیقی و مطالعه برای بهره‌مندی از ممتازترین اندیشه‌های افراد صاحب‌نظر این رشته در کشورهای مختلف و تدریس منابع بینارشته‌ای مرتبط در این زمینه است.
بهره مندی از مشاهده، مطالعه و مصاحبه، استفاده از مثال های بومی ایرانی در کنار موارد بین المللی، خودآموز بودن، نثر سهل و ممتنع برای مخاطبان خاص و عام، کاربردی بودن و قابلیت عملی بودن مباحث،جامعیت مطالب و دربرگیری نظریه های کلاسیک و مدرن جهانی در این زمینه، از ویژگی های این کتاب به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار