کشف ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک در تهران

تهران (پانا) - رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا از شناسایی چهار انبار لاستیک های داخلی و خارجی و کشف ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک احتکاری و قاچاق خودروهای سبک و سنگین خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۸۰
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک در تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمدرضا مقیمی افزود: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با احتکار، قاچاق کالا و ارز کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی چهار انبار لاستیک احتکاری و قاچاق را در شرق تهران شناسایی کردند و بررسی دقیق موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان کامل و شناسایی دقیق محل دپوی لاستیک ها با هماهنگی مقام قضایی به همراه کارشناسان تعزیرات حکومتی و وزارت صمت در بازرسی از این انبارها حدود ۲۴۰ هزار حلقه انواع لاستیک داخلی و خارجی احتکارشده و قاچاق را به همراه ۱۵۰۰ طاقه پارچه قاچاق و فاقد مجوزهای لازم از انبار دیگری کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا تصریح کرد: در این عملیات پلیس انبارها پلمب و متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

مقیمی اضافه کرد: احتکار و قاچاق کالا یکی از مهمترین عوامل ایجاد مشکلات اقتصادی و افزایش مشاغل کاذب در جامعه محسوب می شود که بایستی با آگاهی بخشی به مردم و مقابله هدفمند با این پدیده قبیح اجتماعی، قدم های مفید و موثر در جهت کاهش اثرات منفی آن در جامعه و حمایت از تولید کنندگان داخلی برداریم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا در پایان ضمن تقدیر و تشکر از هموطنان از آنان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف و جرم و یا فعالیت های غیر قانونی اقتصادی موضوع را از طریق سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار