معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد :

جشن تکلیف دختران در شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد

بجنورد (پانا)- جلسه هماهنگی نحوه برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد و کارشناس مسئول اقامه نماز و اعتلا وتعمیق تربیت دینی آموزش وپرورش و تعدادی از مربیان پرورشی در محل اداره آموزش وپرورش تشکیل گردید.

کد مطلب: ۱۱۵۷۵۶۹
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف دختران در شهرستان بجنورد برگزار خواهد شد

به گزارش پانا، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش با بیان اهمیت جشن تکلیف برای دختران و پسران ،گفت: روز تکلیف ،از با عظمت ترین اعیاد و شریفترین اوقات هر انسانی است ، روزی است که انسان مقرب به درگاه خداوند می شود و خداوند انسان را به عبادت و اطاعت خود فرا میخواندکه این، از بهترین الطاف خداوند نسبت به بندگانش محسوب میشود و دانش آموزان باید این موهبت الهی را به خاطر بسپارند و هر ساله این روز را بزرگ بشمارند .

مهدی حسن زاده تصریح کرد: نقطه پیوند بندگی ، جشن تکلیف دختران ، در روز 15بهمن ماه با حضور تعداد کمی از دانش آموزان دختر و با رعایت پروتکل بهداشتی ، در حرم امامزاده سید عباس برگزار خواهد شد همچنین بصورت زنده در بستر شبکه شاد نیز پخش خواهد شد.که دانش آموزان با ورود خود به درگاه الهی ، قلب خود را جلا داده و بندگی خداوند را بیشتر احساس کنند .

وی در این جلسه به موضوعاتی از جمله شناسایی دانش آموزان و مدارس آنها، هماهنگی با مسئول حرم امامزاده سید عباس، تهیه هدایا ،برنامه ریزی جهت اجرای برنامه ها از جمله ، تلاوت قرآن، سرود ملی، حاملان قرآن، گروه سرود ، دکلمه و..... اشاره نمود .

خبر نگار پانا: دلاور آوازه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار